L'Hotel Urban, el millor Hotel Espanyol del Sud D'Europa, segons els lectors de Condé Nast Traveller
Els dos hotels madrilenys de Derby Hotels Collection, l’Urban i el Villa Real, formen part d’aquest rànquing internacional
L’HOTEL URBAN, EL MILLOR HOTEL ESPANYOL DEL SUD D’EUROPA, SEGONS ELS LECTORS DE CONDÉ NAST TRAVELER
Més de 25.000 lectors de la revista de turisme internacional voten l’hotel Urban com un dels deu millors del sud d’Europa
L’hotel Urban (5* GL) i l’hotel Villa Real (5*), els dos hotels que la companyia Derby Hotels Collection té a Madrid, han passat a formar part del famós rànquing dels «Top 100 Southern Europe Hotels», que cada any confecciona la prestigiosa revista internacional Condé Nast Traveler, a través de les votacions de més de 25.000 lectors. En aquesta llista, que s’ha fet pública recentment, l’hotel Urban, amb el número 10 del rànquing, és el primer hotel espanyol, seguit per 13 més, entre els quals també hi ha el Villa Real.
Tant l’Urban 5* GL, com el Villa Real 5* han resultat seleccionats per l’avaluació de multitud de criteris, com la gastronomia, la localització, el disseny, el tipus d’habitacions i el servei ofert. Cada any, des del 1988, els lectors de Condé Nast Traveler confeccionen la llista dels seus establiments preferits. El 2009, el qüestionari ha estat a disponibilitat de tots els lectors a través de la web oficial de la revista. Les tabulacions finals de 25.008 respostes les va dur a terme l’empresa Mediamark Research, Inc., de Nova York.
Derby Hotels Collection, companyia que presideix Jordi Clos, ja disposa d’un total de 12 establiments propis: Suites Avenue (Luxe), Claris 5* GL, Granados 83 4* S, Gran Derby 4* S, Derby 4*, Balmes 3*; Balmes Residence (Luxe) i Astoria 3* a Barcelona; Urban 5* GL i Villa Real 5* a Madrid; The Caesar 4* a Londres; i Banke 4* S a París, amb una capacitat superior a les 1.000 habitacions. Els hotels de Derby Hotels Collection es caracteritzen per ser espais únics i originals, on s’uneixen les peces d’art antic amb el disseny d’avantguarda, i en els quals la gastronomia es mostra al client com una oferta diferenciada amb gran reconeixement internacional.